گاز صفحه ای

خرید گاز صفحه ای

گاز صفحه ای

در خرید گاز های صفحه ای با توجه به چند نکته مهم، می توان انتخاب مطمئن و بصرفه تری داشت.
برای داشتن آشپزخانه ای شیک و زیبا، باید در انتخاب تک تک لوازم آشپزخانه نیز دقت کرد. امروزه اجاق گازهای صفحه ای طرفداران زیادی دارند و در مدرنیته شدن شکل و شمایل آشپزخانه دخیل هستند.
بااینکه خرید گاز صفحه ای چندان کار سختی نیست و با آگاهی نسبی می توان دست به انتخاب درستی زد اما توجه به چند نکته کاربردی می تواند خرید شما را راحت تر بکند.

انواع گاز صفحه ای:

اجاق گازهای صفحه ای را می توان از لحاظ مصرف انرژی به دو نوع گازی و برقی تقسیم بندی کرد.
اجاق گازهای گازی در مقایسه با نوع برقی خود پرفروش هستند و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
اجاق گازهای برقی معمولا در دو جنس گرانیت و استیل ساخته می شوند و نکته قابل توجه اینکه مصرف برق بسیار پایینی دارند.
همچنین اجاق گازهایی که منبع تغذیه آن ها گاز است از سه جنس شیشه، سرامیک و استیل ساخته می شوند و محکم می باشند. در واقع استیل در مقایسه با سرامیک و سرامیک در مقایسه با شیشه نسبت به ضربه و حرارت جنس قوی تری دارد.

جنس گاز های صفحه ای:
همانطور که گفتیم، گاز های صفحه ای از استیل، سرامیک، شیشه و حتی گرانیت ساخته می شوند که در این بین استیل و شیشه پرکاربرد و پرفروش هستند.
گازهای صفحه ای لعابی نیز در سال های اخیر وارد بازار شده و در رنگ های مختلفی چون؛ سفید، بژ، کرم، مشکی و قهوه ای تولید می شود.
گازهای صفحه ای استیل و شیشه ای بیشتر بازار را به خود اختصاص داده و سلیقه عموم را دربر می گیرند.
البته در تولید امروز زمان، طراح ها با تلفیق دو جنس مثل شیشه و استیل، طرح های زیبا و شکیل تری به بازار ارائه کرده اند.

آشنایی با مزیت ها و معایب انواع گاز های صفحه ای:
در خرید گاز صفحه ای نیز مثل دیگر خریدها باید از مزایا و معایب جنس مورد نظر اطلاعات کافی به دست آورد. آشنایی ما با اقلام موجود در بازار باعث می شود تا دست به انتخاب مطمئن تری بزنیم.

  • گازهای صفحه ای استیل:

گازهای استیل به دلیل استقبال خوب مصرف کنندگان همواره با فروش خوبی روبه رو بوده اند. گازهای استیل به دو گروه گازهای استیل ساده و آج دار تقسیم می شوند. گازهای استیل ساده که سطح صافی دارند، راحت تر تمیز می شوند و زیبایی بخصوصی دارند. همین مزید علتی است تا مشتری را به سمت خود بکشاند. گازهای استیل ساده مقاومت کمتری نسبت به نوع دیگر خود در مقابل خط و خش دارند و به همین خاطر در بعضی مواقع رای خریدار را می زنند. گازهای صفحه ای استیل آج دار سطح صاف و صیقلی مثل گازهای ساده استیل ندارند و نسبتا ناهموارتر هستند که به همین خاطر برخلاف گازهای ساده سخت پاک می شوند. البته نقطه قوت این نوع گازها ضد خط و خش بودنشان است.

گازهای صفحه ای استیل

گازهای صفحه ای استیل

  • گازهای صفحه ای شیشه ای:

این نوع از اجاق گازها از سکوریت ساخته می شوند و زیبایی منحصربفردی دارند.گازهای صفحه ای شیشه ای نیز به راحتی با یک دستمال پاک می شوند و اثری از لک رویشان باقی نمی ماند.تنوع در رنگ گازهای شیشه ای بالا است اما بیشترین درصد تولید را رنگ مشکی، خاکستری و سفید به خود اختصاص می دهد.

گازهای صفحه ای شیشه ای

گازهای صفحه ای شیشه ای

  • گازهای صفحه ای اسیل و شیشه:

این دسته از گازها طراحی و ترکیب زیبایی از شیشه و استیل هستند و سلیقه یک طیف خاصی از جامعه متوجه خود می کنند.

گازهای صفحه ای اسیل و شیشه

گازهای صفحه ای اسیل و شیشه

  • گازهای صفحه ای لعابی:

این نوع از گازها از صفحه لعابی ساخته می شوند و تنوع رنگ خوبی دارند. سطح این نوع از گازها صاف است و براحتی تمیز می شوند. همچنین جای خط و خش روی این نوع از گازها نمی افتد.

گازهای صفحه ای لعابی

گازهای صفحه ای لعابی

  • گازهای صفحه ای ایرانی:

کشور ایران به موفقیت های بزرگی در تولید گازهای صفحه ای دست یافته و به همین خاطر گازهای باکیفیت تولید می کند.

گازهای تولید داخلی تنوع بی نظیری دارند که باعث می شود شما با خیال راحت از محصولات کشور خود خرید کنید. و در نهایت رضایتمند و سربلند از اعتماد به کالای ایرانی بیرون بیایید.

امروزه مهندسین، متخصصین، طراح ها و تولیدکنندگان ایرانی با اعتماد به نفس در تولید قدم برمی دارند و علاوه بر بازار داخلی، وارد بازار خارجی نیز می شوند. تولیدکنندگان از رقابت با سایر محصولات خارجی نمی ترسند و به این شکل چراغ تولید را روشن نگه می دارند.