لوازم آشپزخانه توکار

چرا در خرید لوازم خانگی از برندهای ایرانی خرید کنیم؟

برندهای ایرانی

خرید لوازم خانگی به عوامل متعددی وابسته‌است. در حقیقت برای آن که بتوانید بهترین لوازم خانگی را تهیه کنید نیاز است که تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام دهید. یکی از عواملی که چند سالی است بر خرید لوازم خانگی تأثیرگذاشته‌است، ایرانی و یا خارجی بودن لوازم خانگی است. در حقیقت لوازم خانگی ایرانی توانسته‌اند با بهبود کیفیت خود، به پرفروش‌ترین انواع لوازم خانگی تبدیل شوند. از آن جایی که ممکن است برخی از افراد با ویژگی‌های منحصر به فرد لوازم خانگی ایرانی آشنا نباشند، در این مقاله به بررسی برندهای ایرانی و دلایلی که باعث خرید لوازم خانگی ایران هستند می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

لوازم خانگی ایرانی مطابق با شرایط بومی ایران ساخته می‌شوند!

یکی از نکات مهمی که باید در این زمینه به آن توجه خاصی داشت آن است که شرکت‌های تولیدکننده‌ لوازم خانگی ایرانی، طراحی و ساخت این دسته از محصولات را مطابق با شرایط اقلیمی و آب و هوایی کشور می‌سازند. ممکن است که زودپزهای تولید شده در یک کشور خارجی عملکردی کاملا متفاوت در داخل کشور ما داشته باشند. یا فرضا یخچال و کولرهای خارجی در نواحی جنوبی به کار نیایند، اما لوازم خانگی ایرانی، تطابق کاملی با شرایط بومی کشور دارند. از آن جایی که مهندسان و متخصصان داخلی اقدام به ساخت لوازم خانگی ایرانی می‌کنند، این عوامل کاملا در نظر گرفته می‌شوند.

 

هزینه‌ی پایین لوازم خانگی ایرانی

مهم‌ترین عاملی که باعث شده که لوازم خانگی ایرانی از برندهای ایرانی به انتخاب شماره یک اکثر خریداران داخلی تبدیل شود، هزینه‌ی آن‌ها است. در حقیقت، از آن جایی که فرآیند طراحی، ساخت و عرضه‌ی لوازم خانگی ایرانی، همگی در داخل خاک کشور صورت می‌گیرد، بسیاری از هزینه‌هایی که در لوازم خانگی خارجی دخیل هستند، بر آن تأثیرگذار نخواهند بود. از طرف دیگر، تمامی قیمت‌های اجزاء لوازم خانگی ایرانی، به تومان است پس نوسان قیمت این دسته از محصولات نیز بسیار پایین خواهد بود. با توجه به هزینه‌ی بسیار پایین لوازم خانگی نسبت به همتای خارجی، خریداران راحت‌تر می‌توانند نسبت به خرید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز برای خانه، شرکت و یا حتی جهیزیه اقدام نمایند.

 

نبود دردسرهای گارانتی

یکی از مزیت‌های مهمی که شرکت‌های سازنده‌ی لوازم خانگی ایرانی در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند، بهره‌مندی مشتری از گارانتی بسیار مناسب است. در حقیقت، ضمانت‌نامه‌های لوازم خانگی ایرانی بسیار معتبرتر از همتاهای خارجی است چرا که شرکت‌های سازنده، در خود کشور حضور دارند پس ارتباط فعال‌تری میان تولیدکننده و مشتری وجود خواهد داشت. از طرف دیگر، برخی از افراد تصور می‌کنند که شیوه‌ی ارائه‌ی ضمانت‌نامه برای لوازم خانگی ایرانی متفاوت از لوازم خانگی خارجی در حالیکه این تصور اشتباه بوده و خدمات گارانتی لوازم خانگی، دست کمی از محصولات خارجی ندارند. ذکر این نکته مهم است که برخی از شرکت‌های خارجی به دلیل شرایط تحریم ضمانت‌های خود را نمی‌توانند در اختیار خریداران داخلی قرار دهند، به همین دلیل سعی کنید که پیش از خرید به صورت کامل از شرایط گارانتی مطلع شوید.

 

لوازم خانگی ایرانی، تقلبی نیستند

یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که لوازم خانگی دارند، اصالت آن‌ها است. در تمامی کشورهای جهان، بخشی از لوازم خانگی وارد شده به خاکشان، تقلبی است و آن‌ها با دردسرهایی از قبیل قاچاق و فروش محصولات فیک، مواجه هستند. اما لوازم خانگی ایرانی با برندهای ایرانی توانسته‌اند که این ضمانت را به مشتریان بدهند که همگی کاملا اصلی هستند. در حقیقت از آن جایی که شرکت‌های سازنده، در خود کشور ما حضور دارند، دیگر مشکل قاچاق محصولات فیک، لوازم خانگی آن‌ها را در معرض خطر قرار نمی‌دهد و مشتریان نیز با خیال راحت، از لوازم خانگی با کیفیت ایرانی که اصلی هستند استفاده می‌کنند.

خرید لوازم خانگی از برندهای ایرانی

خرید لوازم خانگی از برندهای ایرانی

 

خودکفایی و افزایش بهره‌وری همگانی

خرید لوازم خانگی ایرانی، باعث افزایش اعتماد به نفس مشتریان، تولیدکننده‌ها و فروشنده‌ها می‌شود. در حقیقت، خرید لوازم خانگی ایرانی، اعتبار بسیار زیادی به هر کدام از ما به عنوان یک ایرانی می‌افزاید چرا که این کار باعث سهیم بودن ما در بهبود شرایط اقتصادی کشور و در نتیجه افزایش بهره‌وری همگانی است.

 

سخن آخر

لوازم خانگی ایرانی توانسته‌اند به عنوان محصولاتی با هزینه‌ی کم، در میان مشتریان معروف شوند. از طرف دیگر، محققان و دانشمندان ایرانی با تکیه بر دانش بومی، اقدام به افزایش کیفیت محصولات ایرانی کرده‌اند و این پیشرفت تا جایی ادامه داشته که امروزه شاهد صادرات لوازم خانگی ایرانی به کشورهای خارجی هستیم. در این مقاله سعی کردیم که شما را با دلایلی که باعث خرید لوازم خانگی ایرانی می‌شوند، آشنا کنیم.