لوازم آشپزخانه توکار

مقایسه‌ی انواع برندهای فرگاز

انواع برندهای فرگاز

زمانی که صحبت از آشپزخانه می‌شود، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد، اجاق گاز یا فرگازی است که افراد بتوانند با استفاده از آن آشپزی نمایند. در حقیقت، فرگاز به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزاء آشپزخانه، کاربردهای متنوعی دارد. با توجه به آن که شما می‌توانید با داشتن یه وسیله، هم از فر و هم از اجاق گاز استفاده کنید، ادغام آن‌ها با هم توانسته صرفه‌جویی بسیار زیادی هم در مخارج و هم در مساحت آشپزخانه‌ی شما نماید. امروزه، برندهای مختلفی اقدام به تولید فرگاز می‌کنند. با توجه به این موضوع در این مقاله به بررسی انواع برندهای فرگاز می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

خرید بهترین فرگاز

برای آن که بتوانید نوع فرگاز را خریداری نمایید نیاز است به فاکتورهای مختلفی توجه نمایید. به جز آشنا شدن با ویژگی‌های مهم هر کدام از برندهای تولیدکننده‌ی فرگاز، نیاز است در ابتدا، به مواردی مانند عملکرد شعله‌ها توجه کنید. میزان مصرف انرژی، دیگر نکته‌ی مهمی است که باید در این زمینه به آن توجه داشت. بزرگی فرگاز، به میزان مصرف شما بستگی دارد و در صورتی که در یک خانواده‌ی پرجمعیت هستید، بهتر است که نوع بزرگ با شعله‌های بیشتر را تهیه نمایید. رنگ و طرح فرگاز نیز از جمله مواردی است که باید همسو با طراحی آشپزخانه انتخاب شوند. حال که با ویژگی‌های مهم بهترین فرگاز آشنا شدید، به معرفی انواع برندهای فرگاز می‌پردازیم.

 

  • بوش

شرکت بوش، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سراسر دنیا است. این شرکت با اتکا به دانش متخصصان خود و با استفاده از تجربه‌ی زیادی که در این حیطه دارد، توانسته‌است مهم‌ترین انواع فرگاز را تولید نماید. فرگاز بوش، معمولا از نوع مبلی است. این فرگاز با استفاده از فندک الکتریکی خود توانسته یک فضای کاملا امن را در آشپزخانه‌ها به وجود آورد. برخی از انواع فرگاز بوش، دارای تمیزکننده‌های خودکار هستند که باعث می‌شوند چربی‌های اساسی، از بین روند. تعداد شعله‌های فرگاز بوش مختلف است اما یکی از متداول‌ترین آن که در کشورمان نیز به کار می‌رود، مدل پنجگانه است.

 

  • مجیک

شرکت مجیک، دیگر برند تولیدکننده‌ی فرگاز است. این شرکت عمدتا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی اجاق گاز در کره‌ی جنوبی شناخته می‌شود که فعالیت‌های اصلی خود را در ۱۹۸۵ آغاز کرد. با توجه به ابتکاراتی که این شرکت ابداع کرده، فرگاز مجیک، دارای قابلیت تمیزکردن خودکار است.
هم مدل برقی و هم مدل گازی برای این فرگاز موجود است که با توجه به میزان مصرف انرژی و شیوه‌ی کار، می‌توانید مدل د‌خواه خود را تهیه نمایید. اکثر فرگازهای مجیک نیز از نوع مبله هستند؛ البته هم برند بوش و هم برند مجیک، اقدام به تولید انواع فرگاز نموده‌اند. استفاده از فرگاز مجیک باعث می‌شود تا برای سالیان سال، نیازی به عوض کردن یا تعمیر اجاق گاز خود نداشته باشید.

 

  • سامسونگ

کمتر کسی وجود دارد که شرکت سامسونگ را نشناسد. این شرکت، به عنوان تولیدکننده‌ی انواع مختلفی از لوازم و تجهیزات شناخته می‌شود. در حقیقت سامسونگ در ابتدا، تمرکز خود را بر تولید انواع لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه قرار داده بود و همین موضوع باعث شد تا امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرگاز در دنیا شناخته شود. فرگازهای امروزی سامسونگ دارای صفحه‌ی کنترل لمسی هستند. در حقیقت، در طی سال‌های اخیر، سامسونگ تلاش خود را در جهت تقویت ایمنی فرگازها انجام داده که نتیجه‌ی آن، حرکت از دستی بودن فرگازها به سمت خودکار شدن آن‌ها بود.

 

  • سینجر

شرکت سینجر، به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی فرگاز ایرانی شناخته می‌شود که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد. فرگازهای تولیدی سینجر عمدتا دارای ۴ یا ۵ شعله هستند. عمده‌ی فرگازهای تولیدی سینجر از نوع مبله است. البته در صورتی که قصد دارید از مدل‌های توکار استفاده کنید می‌توانید فرهای توکار سینجر را تهیه نمایید.

 

  • اسنوا

شرکت اسنوا یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم خانگی ایرانی است. فعالیت‌های این شرکت در حیطه‌ی تولید اجاق گاز، تجربه‌ی کافی را برای آن‌ها به وجود آورد تا بتوانند فرگازهای مرغوبی را تولید کنند. اسنوا با تولید فرگازهای مبله، تحول بزرگی در بازار ایران به وجود آورد چرا که از طرح‌های متنوع و مختلفی برای این کار استفاده کرد.

 

سخن آخر

برندهای مختلفی، فرگاز تولید می‌کنند به همین دلیل نیز برای خرید بهترین فرگاز نیاز است تا با ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید. در این مقاله با بررسی برخی از مهم‌ترین انواع برندهای فرگاز سعی کردیم تا شما را در این زمینه راهنمایی نماییم.