لوازم آشپزخانه توکار

معرفی بهترین وسایل آشپزخانه از برندهای مطرح

وسایل آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه است و هر خانم خانه دار، بیشتر وقت خود را در آن جا می‌گذراند. از این رو چیدمان وسایل آشپزخانه و کیفیت آن‌ها بسیار اهمیت دارد. امروزه برندهای زیادی هستند که وسایل آشپزخانه را در انواع مختلف ارائه می‌دهند. تنوع بالای محصولات و برندها انتخاب را سخت تر می‌کند. وسایل آشپزخانه باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر زیبایی ظاهری و کاربردی بودن، طول عمر بالایی نیز داشته باشد و حداقل تا چند سال به خوبی کار کند. در ادامه بعضی از بهترین وسایل آشپزخانه از برندهای مطرح را معرفی می‌کنیم که با وجود تحریم‌های موجود، با شناخت بیشتر بتوانید وسیله‌های مورد نیازتان را برای آشپزخانه تهیه کنید.

ماشین لباس شویی و ظرف شویی بوش (Bosch)

برند بوش یک برند آلمانی است از سال‌های دور در ایران شناخته شده و اعتبار زیادی دارد. شهرت بوش به دلیل عمر بالای محصولاتش است؛ درواقع ماندگاری لباس‌شویی و ظرف‌شویی‌های بوش پایان ندارند! شعار آقای بوش این است که:«ترجیح می‌دهم کل سرمایه ام را از دست دهم تا اعتماد شما را». مزیت دیگر بوش این است که با وجود تحریم‌های کشورما، هنوزهم تمام محصولات این برند در کشور عرضه می‌شود. از ویژگی‌های ماشین لباس شویی بوش می توان به این موارد اشاره کرد:

صرفه جویی در مصرف آب و برق با کاهش ۶۰ درصدی زمان شستشو، شستشوی نرم و محافظت از الیاف لباس، سه مدل شستشوی حساس، سریع و قوی، امکان تعیین زمان برای شستشو، صفحه نمایشگر دیجیتال و حداقل استفاده از آب ورودی به ماشین.

ویژگی‌های ماشین ظرف شویی بوش:

شستشوی خودکار، شستشوی براق و خشک، شستشو با سرعت متغیر، مصرف انرژی A+++، ذخیره انرژی گرمایی برای آبکشی، حسگر آب، شستشوی ظروف بزرگ، سازگار با محیط زیست، قفل کودک.

یخچال سامسونگ (Samsung)

سامسونگ یک برند کره‌ایست که در این زبان به معنی سه ستاره است. برند سامسونگ در سال ۲۰۰۵ به عنوان بهترین برند تولیدکننده لوازم برقی شناخته شده است. همچنین شرکت سامسونگ، تیم تحقیق و توسعه قوی‌ای دارد که اعتماد مشتریان را به راحتی می‌توانند جلب کنند. برخی از ویژگی‌های یخچال سامسونگ از این قرار است:

کنترل دیجیتال دما، نواحی دارای دماهای مختلف، انجماد سریع، نور LED، فضای گسترده، قابلیت اتصال به وای فای و تنظیمات قابل تغییر.

پلوپز تفال (Tefal)

تفال یک شرکت فرانسوی است که به تولید لوازم برقی کوچک و لوازم آشپزخانه پرداخته است. لوازم برند تفال بیشتر حالت کلاسیک دارند. هنوز هیچ برند خارجی نتوانسته با تولید خود روی دست پلوپزهای تفال را بزند. ویژگی‌های این پلوپز:

ظرفیت ۱۰ پیمانه، عملکردهای آرام پز، پلوپز و بخار پز، دارای صفحه کلید الکترونیکی، دارای منوی پخت انواع غذاها و خورشت‌ها همچنین ماست و سوپ‌ها، کیفیت بالای قطعات و گارانتی.

یخچال ال‌جی (LG)

شرکت ال‌جی ابتدا در کره تاسیس شد و بعدها شرکت گلدیران، محصولات خانگی آن را در کشور ضمانت کرد. اکنون با وجود تحریم‌های سخت، هنوزهم محصولات ال‌جی به فروش می‌رسد. لوازم خانگی و آشپزخانه ال‌جی، از لحاظ کیفیت با سامسونگ و برندهای اروپایی رقابت می‌کند اما با قیمت کمتری عرضه می‌شود، همین موضوع محبوبیت ال‌جی را افزایش داده است. دیزاین و کاربردی بودن محفظه‌های یخچال‌های ال‌جی زبانزد خانم‌های خانه دار است. ویژگی‌های یخچال ال‌جی:

مجهز به سیستم تصفیه آب و کمپرسور عالی، صرفه جویی در مصرف انرژی، صدای کم، گارانتی ۱۰ ساله برای کمپرسور، گنجایش و دوام بالا.

ماشین ظرفشویی دوو (Daewoo)

دوو یک شرکت کره ایست که در کره جنوبی تاسیس شده است. این شرکت تصمیم داشته بهترین محصولات لوازم خانگی و آشپزخانه را با کیفیت بسیار عالی تولید کرده و با شرکت‌های بزرگ دنیا رقابت کند.

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی دوو:

دارای هشت برنامه شست و شوی متنوع، دو طبقه و قابلیت تنظیم ارتفاع، صدای بسیار کم، دارای خدمات پس از فروش، طراحی زیبا و منحصر به فرد.

یخچال امرسان (Emersun)

امرسان یک برند ایرانی است که بهترین وسایل آشپزخانه را تولید میکنداین برند در ابتدا تنها فریزر تولید می‌کرد اما اکنون سایر وسایل آشپزخانه را نیز تولید می‌کند. امرسان یخچال‌های بسیار زیبایی را تولید می‌کند و خدمات پس از فروش آن بی نظیر است. قیمت محصولات امرسان پایین است اما از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی رقابت می‌کند. ویژگی‌های یخچال امرسان:

۳۰ ماه ضمانت کالا، خدمات نصب و راه اندازی، ظاهر زیبا، مصرف انرژی A و B، قیمت مناسب.

هیتر برقی پارس خزر

شرکت پارس خزر ابتدا با همکاری شرکت توشیبای ژاپن، با نام پارس توشیبا، فعالیت خود را آغاز کرد. سپس نام خود را به پارس خزر تغییر داد. این برند تنها برند ایرانی است که تقریبا طیف وسیعی از محصولات برقی را با کیفیت بالا تولید می‌کند. عمر این محصولات ۵ تا ۱۰ سال است، حتی شاید هیچوقت نیاز نباشد آن‌ها را عوض کنید. ویژگی‌های هیتر برقی پارس خزر:

رومیزی، مجهز به خروجی باد سرد و گرم، دارای کلید تنظیم درجه حرارت، سیستم قطع خودکار، ترموستات ایمنی، قابلیت تنظیم شعله، توان گرمایشی ۲۰۰۰ کیلوکالری.

یخچال و فریزر اسنوا (Snowa)

شرکت ایرانی اسنوا کار خود را ابتدا از اصفهان آغاز کرده و به تولید لوازم خانگی پرداخته است. یخچال‌های اسنوا به صورت ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر دوقلو و فریزر تک، وارد بازار شده است. این یخچال‌ها براساس نیاز مشتری و در طرح‌های مختلف تولید می‌شود. ویژگی‌های یخچال‌های اسنوا:

موتور کمپرسور قوی، سیستم سرمایشی هوشمند، گنجایش بالا، دسترسی آسان به مواد غذایی، ضمانت ۱۲۴ موتور کمپرسور، کم صدا و کم مصرف، گارانتی ۲۴ ماهه.

مایکروویو فلر (Feller)

شرکت فلر یک شرکت آلمانی است که لوازم خانگی تولید می‌کند. مایکروویو فلر یکی از محصولات این کمپانی است که به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب، فروش بالایی داشته است. پوشش سطح داخلی این مایکروویو، از جنس سرامیک بوده که باعث افزایش کیفیت غذا و حفظ ویتامین‌‌های موجود در آن می‌شود. این مایکروویو با ۱۶ کیلوگرم وزن جزو انواع رومیزی محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این محصول، امکان کار مداوم و بدون قطعی تا ۹۵ دقیقه است. سایر ویژگی‌های مایکروویو فلر:

توان مصرفی ۷۰۰ وات، ظرفیت ۲۰ لیتر، امکان قرار دادن چند ظرف، دارای هشت برنامه پخت و پز، امکان یخ زدایی، دارای صفحه نمایش دیجیتال، دارای درب شیشه ای و قفل کودک.

شرکت فلر یکی از شرکت هایی است که بهترین وسایل آشپزخانه را تولید میکند

یخچال و  فریزر دوقلوی هیمالیا (Himalia)

شرکت هیمالیا یکی از خوشنام ترین شرکت‌ها در زمینه تولید یخچال و فریزر است. این یخچال و فریزر، مصرف انرژی مناسبی دارند و در رده مصرف انرژی A قرار می‌گیرند. این محصول، علاوه بر زیبایی ظاهری ، بسیار کارآمد است. همچنین یخچال و فریزر از یکدیگر جدا هستند و در صورت کمبود جا می‌توان آن‌ها را جدا گذاشت. ویژگی‌های یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا:

ظرفیت بالا و گنجایش زیاد، بدون برفک، قابلیت تغییر ارتفاع داخلی، دارای کمپرسور ویژه آب و هوای گرمسیری، کم مصرف، تنظیم کننده دما و رطوبت، مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند و دسترسی به آب سرد بدون باز کردن یخچال.

تمام این محصولات جز بهترین وسایل آشپزخانه میباشند و انتخاب هریک از محصولات و برندهای فوق، به اولویت معیارها و بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه کافی در اختیار دارید، خرید محصولات برندهای خارجی و با کیفیت‌تر برای شما مناسب است چرا که کیفیت بالای این محصولات باعث می‌شود شما تا سال‎‌ها خیالتان از بابت محصولات خریداری شده آسوده باشد. همچنین اگر بودجه کمی در دست دارید می‌توانید برندهای ارزان‌تر و ایرانی خریداری کنید، خیلی از برندهای ایرانی محصولات فوق العاده با کیفیتی را عرضه می‌کنند که قیمت مناسب‌تری دارند. به یاد داشته باشید که خرید محصول ارزان لزوما به نفع شما نیست. ممکن است شما را متحمل هزینه بیشتری کند.