سینک

فروش انواع سینک

فروش انواع سینک

امروزه ازطریق اینترنت، انواع سینک به فروش می رود . سینک ها با طراحی های متنوع در بازار موجود هستند و با انواع و اقسام کابینت بندی ها و آشپرخانه ها همخوانی دارند.

سینک ها پرکاربرد هستند و همه روزه از صبح تا شب استفاده می شوند که به همین دلیل لازم است تا جنسی مقاوم و طرحی مناسب داشته باشند. همچنین راحت تمیز شوند و لک و رنگ برندارند.

برای انتخاب سینک مناسب، لازم است شرایط آشپزخانه را از جهت سایز دلخواه در نظر گرفت و بهترین تصمیم را گرفت.

انواع و اقسام سینک:
الف) سینک های استیل:
سینک ها را ما بیشتر با جنس استیل می شناسیم. سینک های استیل را همه جا می شود دید. این سینک ها به چشم همه ما آشنا هستند و سلیقه عموم را تحت تاثیر قرار داده اند. سینک های استیل بسیار پر مصرف و بادوام هستند و به همین خاطر همیشه مورد استقبال قرار گرفته اند.

سینک های استیل

سینک های استیل

 

ب) سینک های الکتروپلیت:
جنس سینک های الکتروپلیت نیز از استیل است اما با استفاده از دانش جدید علم شیمی درست شده که باعث می شود محصول تولید شده، ضد رنگ و خوردگی باشد. این سینک ها بواسطه لایه محافظ الکتروپلیتی که دارند، قابلیت نصب در محیط هایی که رطوبت بالایی دارند را نیز دارا می باشند.

سینک های الکتروپلیت

سینک های الکتروپلیت

 

پ) سینک های باکسی یا دست ساز:
این سینک ها بدون دخالت دستگاه و کاملا دست ساز ساخته شده اند. جنس سینک های دست ساز از استیل کره ای ۳۰۴ درجه است و قابلیت نصب به دو صورت توکار و روکار را دارد.
وزن این سینک ها ۱۳ کیلوگرم است و لگن این سینک از شش لایه محافظ ضد صدا ساخته شده که از ایجاد صدای ناهنجار برخورد آب با سینک جلوگیری می کند. این سینک طراحی منحصر بفردی دارد و زیبایی خاصی دارد.

سینک های باکسی

سینک های باکسی

 

سینک های گرانیتی:
سینک های گرانیتی جلوه خاصی به آشپزخانه بخشیده اند و در مقایسه با سینک های استیل، با رنگ های خاص و جذاب، به سلیقه این طیف از مشتری ها نیز پاسخ مثبت داده اند.
امروزه در دکوراسیون داخلی با هر سبک و سیاقی که هست، می شود سینک مخصوصی پیدا کرد تا هر جز از خانه همخوانی داشته باشند.

سینک های گرانیتی

سینک های گرانیتی

فروشگاه های اینترنتی و فروش سینک:
فروشگاه های اینترنتی، فروش انواع سینک را چه به صورت تکی و چه به صورت عمده، امکان پذیر کرده تا با خیال راحت و باتوجه به سلیقه و دکوراسیون خانه امان هر سایز و طرحی را که می خواهیم، خریداری بکنیم.

مزیت خرید اینترنتی:
از مزیت های خرید اینترنتی می توان به راحتی انجام خریداشاره کرد که بدون خستگی و صرف هیچ هزینه ای در رفت و آمد، انجام می شود. درواقع ما از طریق اینترنت می توانیم به تمام مدل ها و سایز های موجود در بازار دسترسی پیدا کنیم و در سریع ترین حالت ممکن خرید خود را انجام دهیم.

سایت های اینترنتی فعال در حیطه فروش انواع سینک:
سایت های اینترنتی فعال در حیطه فروش لوازم خانه و آشپزخانه، با تصاویر و فیلم های دقیق و واقعی، اطلاعات درست و کامل، توانسته اند خرید را برای مصرف کنندگان آسان و قابل اعتماد نمایند.
سایت های زیادی در حیطه فروش سینک ایجاد شده اند اما از آن جایی که نتوانسته اند با اطلاعات ناقصی که ارائه کرده اند به سوال خریداران در انتخاب محصول پاسخ بدهند یا تصاویر و فیلم درست و واضحی از
محصول بارگزاری کنند، اعتمادی نیز کسب نکردند و راه به جایی نبردند.
همچنین کیفیت محصول و تنوع جنس ها در سایت نیز از دلایل اصلی جذب مشتری در خرید اینترنتی می باشد.
از طرفی قیمت مناسب کالا و وجود برند های مطرح و باکیفیت، در کسب رضایت مشتریان سایت بسیار حائز اهمیت است.